Měníme předměty
na výjimečné dárky
Chci nabídku

Kancelářské potřeby jako perfektní reklamní předměty

Zverejnený

Jen se kolem sebe podívejte a podívejte se dobře. Ano, jsme obklopeni věcmi. Obrovským množstvím věcí. Tento blog čtete pravděpodobně v práci (pokud ne, tak si ji představte), někde v kanceláři. Vidíte to? Na každém stole jsou věci, které se s velkou pravděpodobností vyskytují i při jiných stolech a samozřejmě i na tom vašem.

dlouhá léta kraluje na kancelářských stolech notebook, který je obklopen dalšími předměty. Podložka pod myš, pohár s kávou nebo láhev s vodou, sešívačka, děrovač, notes, diář, kalendář, pera, organizér, kalkulačka, ... Podívejme se na kancelářské potřeby očima marketéra a zamysleme se nad tím, které předměty přinášejí užitek, jsou na očích a dokáží nést logo a filozofii firmy.

 

Pera, pera, pera. Všude samé pera

Reklamní pera jsou nejvíce používaným reklamním předmětem. Používáme je denně a často máme i své oblíbené. Pera se hodí jako dárek, pozornost, reprezentativní předmět na každý stůl do firmy, ale i jako masově rozdávaný reklamní předmět. Právě od použití pera, od toho komu bude určeno záleží i výběr materiálu. Pera se dělají z kovu, plastu, dřeva, i z recyklovatelných materiálů. Jinak bude vypadat reprezentativně plnicí pero, jako pero na běžné kancelářské použití, které bude putovat po kanceláři. Někteří ho dokonce využívají i jako funkční vizitku.

 

Stojany na pera

Jsou dva druhy lidí. Ti, co nikdy nemají pero a ti kteří mají pera s modrým, červeným, zeleným i černým inkoustem, tužky, fixy, zvýrazňovače, ... Ta první skupina lidí nemá pera často z jediného důvodu. Jejich pera nemají vyhrazené místo na stole a tak se kutálejí ztrácejí. Myslím si, že je také jednodušší vzít mi pero ze stolu pokud není uloženo v nějakém organizéru nebo ve stojanu. Ale to je jen můj osobní pohled na věc, možná se mýlím. V každém případě stojany na pera jsou skoro na každém stole a mají různé tvary barvy. Některé jsou s hodinami, jiné s meteostanicí, další zase s prostorem pro note it lístky. Ukradl jsem kolegyním ze stolů stojánky a zde jsou. Barevné, plné per, nůžek a jiných kancelářských pomocníků. Kraluje mu stojánek obchodnice Milky, s logem naší firmy, hodinkami a teploměrem. Stojí za to podívat se na stojan na pera, jak na funkční reklamní předmět, který může nést vaše logo.

 

Notesy, diáře a kalendáře

Další předmět, který se vyskytuje v každé kanceláři v milionech různých podob. Zapisovat si poznámky do notesu, diáře, nebo kalendáře potřebuje každý alespoň minimální organizovaný jedinec. Kalendářem a diářem se věnujeme ve zvláštních blozích "Obal prodává a diář znamená pořádek.", "Diáře 2021. Jaké si vybrat?" a tu "Kalendáře 2021 jsou tady!". Pokud ale nepotřebujete diář, nebo kalendář, tak určitě je lepší zapisovat si poznámky do notesu a nejen na náhodné papíry roztroušené po stole. Tehdy platí to, že si tvar, potisk, nebo i materiál notesu dokážete vybrat z množství variací, které poskytujeme přímo v našem eshopu, nebo si můžete nechat přizpůsobit nebo vyrobit notes, nebo zápisník na míru. Na malé poznámky určitě skvěle poslouží malé nálepky note-it, které také umíme potisknout vašim logem.

Elektronika v kanceláři

Nemusí to být zrovna nejnovější bezdrátová nabíječka, to nemusí ocenit každý. Mnoha lidí potěší a o to více na očích bude předmět, který si opravdu ptá naši pozornost - zejména s blížící se hodinou ukončení projektu nebo pracovní doby. Ano, hodiny, například ty nástěnné jsou skvělým reklamním předmětem. Jejich ciferník poskytuje dostatek prostoru pro logo vaší společnosti. Takové hodiny skvěle využijete hlavně ve svých kancelářích, ale poslouží i jako praktický dárek pro obchodní partnery a dobré klienty.

 

Elektronika je obecně velmi vděčným reklamním předmětem. Je to kvůli tomu, že jsou to věci, které buď používáme každý den, nebo je chceme mít stále po ruce. Jak jsem zmiňoval výše, tak jsou to například hodiny, ale může to být i rádio, nabíječka, kalkulačka, reproduktory, nebo v otevřených kancelářích velmi populární sluchátka. Pokud chcete trošku uletět a být prudce originální, tak můžete zkusit i hrající květináč, který bude určitě poutat pozornost a je vhodný zejména jako dárek pro obchodní partnery.

 

Vychytávky

Často v našich blozích dávám do pozornosti to, abyste se nebáli a byli originální. Prostor pro vaše logo, slogan nebo poselství byste měli umístit tak, aby podle možnosti i reflektovalo filozofii vaší firmy. Pokud prodáváte kabelky, tak zkuste nabídnout dámám i praktický kancelářský držák na kabelky, logo vaší značky bude přesně cílené tam, kde jsou vaše zákaznice. Vhodně zvolen potisk zajistí pozornost i jiných dám v kancelářích.

Hodně z nás má v kancelářích přezůvky. Proč nedarovat zaměstnancům pohodlné pantofle s vaším logem? Malý, ale o to praktičtější kryt na webkameru ukáže vašim kolegům a zaměstnancům, že si vážíte jejich soukromí.

 

Antistresy

Kanceláře bývají často místem stresu. Termíny tisknou a najednou máme hlavu plnou všechno, jen ne soustředění. Tehdy pomáhá na chvíli se zastavit a uvolnit napětí. Přesně na to slouží různé antistresové pomůcky. Spojit své logo s relaxací na různých stiskacích míčcích, relaxačních magnetů nebo i na takový fidget spinner nemusí být vůbec špatný nápad. Darujete totiž nejen reklamní předmět, ale také pomůcku pro psychiku a to lidé vědí skutečně ocenit.

Pokud potřebujete odreagovat celý kolektiv, tak zkuste hoverball. My jsme si s ním užili spoustu zábavy.

 

Prostor pro vaši reklamu

Nyní se kolem sebe podívejte znovu. vidíte ten potenciál přetvoření kanceláře na prostor pro vaši reklamu?

Autor článku:

Vladimir Kmec

Online marketing manažér

Každý týden připravuje ve spolupráci s obchodníkmi zajímavý newsletter, nahrává podcasty, píše blogy a přemýšlí nad tím, jak posunout Sketch ještě dál v online světe. Má zkušenosti s PPC, grafikou, psaním, ale i s hudbou.

Vytvořit rychlou poptávku