Marketing

Reklamní předměty jsou součástí každého správného marketingového mixu, proto se ani v našem blogu neumíme vyhnout tématu marketing.

Ukaž logo - 2. část - Logo jako základní nástroj komunikace

Ukaž logo - 2. část - Logo jako základní nástroj komunikace

| Vladimir Kmec

Proč je logo tou úplně první věcí, kterou musíte mít, pokud chcete komunikovat své produkty nebo služby? Co by mělo logo komunikovat? Viz rozhovor s Vladem a Jardou a dozvíte se více :)

Logo na těch správných místech znamená vyšší zisk!

Logo na těch správných místech znamená vyšší zisk!

| Vladimir Kmec

Logo na těch správných místech znamená vyšší zisk!

Víte jak oslovit cestovatele?

Víte jak oslovit cestovatele?

| Vladimir Kmec

Cestovní reklamní předměty jsou skvělou volbou, pokud chcete darovat vašim klientům, zaměstnancům nebo obchodním partnerům něco opravdu užitečné.

Zacilte na technologické nadšence!

Zacilte na technologické nadšence!

| Vladimir Kmec

Doplňky k mobilům a tabletům bývají fantastickým reklamním dárkem pro vaše klienty, či obchodní partnery. Důvodů je hned několik. Jsou originální, vhodně doplňují využívání samotných mobilů a tabletů, jsou praktické, zábavné a zapamatovatelné. Vaše logo tak nezapadne prachem a bude navždy spojovat s originálním dárkem.

Merch - ideální místo pro vaše logo

Merch - ideální místo pro vaše logo

| Vladimir Kmec

Jak zpeněžit čas a energii, kterou jste věnovali tvorbě obsahu, který jiných vzdělává či baví? Jedním z řešení je prodej merchu.

Jak vybrat správný reklamní předmět pro mé logo?

Jak vybrat správný reklamní předmět pro mé logo?

| Vladimir Kmec

Víte jak vybrat ten správný reklamní předmět pro vase logo? Ne? Udělejte si s námi malý brainstorming a zjistěte, co potěší vaši cílovky.

Logo na reklamním předmětem je investice, ne výdaj

Logo na reklamním předmětem je investice, ne výdaj

| Vladimir Kmec

Ukaž své LOGO tam, kde jsou tví zákazníci!

Pracovní stůl na homeoffice. Kam s logem?

Pracovní stůl na homeoffice. Kam s logem?

| Vladimir Kmec

Naše kanceláře se přesunuly z firemních a korporátních budov, do našeho soukromého prostoru, do našich bytů a domů. Naše přidělené místečko v kanceláři nyní zeje prázdnotou, práší se na pořadače dokumentů, nůžky na papír pomalu chytá rez a v perech vysychá inkoust.

Jak nepřijít o zákazníka?

Jak nepřijít o zákazníka?

| Vladimir Kmec

Cesta k získání nového zákazníka je dlouhá a trnitá. Prozradíme Vám fintu, díky které budou vaše šance na jeho udržení výše!