Blog

V této sekci najdete užitečné články, blogy o reklamních předmětech, potisku předmětů, a také o nových produktech. Většina článků vychází z osobní zkušenosti našeho týmu. Doufáme, že Vám pomohou odpovědět na otázky a pochopit danou problematiku.

| Peter Mihál

Proč je vlastně hrneček s potiskem dlouhodobě populární? Je to poměrně jednoduché. Firmy ho milují, protože na ně mohou dát své logo. Lidé rádi dostávají takovéto hrnečky, protože je to spojuje s oblíbenou značkou - vyjadřují tím svůj názor. Bonusem je, pokud nezůstaneme jen u loga, protože hrneček poskytuje obrovský prostor i pro kreativitu.

| Peter Mihál

V dnešním blogu si posvítíme na reklamní předměty s korkem a bambusem, materiály, které jsou populární nejen dnes, ale již po staletí.

| Peter Mihál

Reflexním prvkem může být nejen vesta, ale také velmi populární pásek na ruku, nebo praktický návlek na ruksak.

| Peter Mihál

Věděli jste, že jedna z prvních snah o maskáčové oblečení pochází od japonských samurajů ze 14. století? Nindžové používali tmavé oblečení kvůli tomu, že misie se odehrávali hlavně v noci a právě černá barva jim poskytovala dokonalé krytí.

| Peter Mihál

Běh má pozitivní efekty na člověka. Reklamní předměty vhodné pro běžce najdete samozřejmě na naší webovské stránce také.

| Peter Mihál

Zpříjemněte svým zaměstnancům a klientům pobyt u vody a darujte jim reklamní předměty, které v těchto horkách u vody určitě oceníte.

| Peter Mihál

Věděli jste, že za první hudební festival lze považovat Pýtické hry v starověkém Řecku? Byly to hudební soutěže pořádané v Delfách na počest boha Apollóna. Od roku 582 př.n.l. se rozšířily také o sportovní zápolení (a staly se tak vzorem pro olympijské hry).

| Peter Mihál

Reklamní předměty v podobě obrandovaného ručníku se hodí nejen v hotelích a větších firmách, ale také všude tam, kde je potřeba tohoto nenahraditelného společníka.

| Peter Mihál

Věděli jste, že pláže se na rekreaci začaly využívat v 18-tém století? Samozřejmě, tehdy to bylo pouze pro pár vyvolených, tedy pro šlechtu.