5 trendů online médií na rok 2018

Zverejnený

Online média se pomalu staly nepostradatelnou součástí života téměř každého z nás. S určitostí z trhu vytlačují klasické média i přesto, že klasické média jsou z pravidla považovány za pravdivější a ověřené.

Souhrnu loňského roku a začátek nového

Loni ze sebou přinesl nespočet novinek na internetu. Vývojáři Instagramu a facebooku nám předvedli tzv. stories, ve kterých se lidé mohou dělit s přáteli o zážitky z posledních 24 hodin. Dále jsme byli svědky vzniku Chatbotu, s nimiž mají lidé možnost si psát v případě, že nemají s kým, nebo jen prostě chtějí zkusit, jaké je psát si s technologií namísto člověka. Pokrok je nezastavitelný a je velmi těžké ho předpokládat. My Vám však přinášíme 5 trendů, které s určitostí budeme moci v tomto roce vidět.

1. Vztahy značka vs. zákazník

Lidé na sociálních sítích velmi rádi sdílejí nejen své zážitky, ale také své nejnovější módní značkové oblečení nebo obuv. Tohoto trendu si všimli už téměř všechny módní značky a proto se v roce 2018 zaměří na vylepšení jejich vztahů se zákazníky na sociálních médiích. Možná i Vy budete mít možnost získat odezvu od své oblíbené značky díky tomu, že ji označíte na své fotografii.

2. Obličejové filtry a digitální realita

Určitě všichni známe filtry na fotografiích, které nám postupně představili všechny sociální sítě. Pokud jste si však mysleli, že fotografií s filtrem pejska či retro brýlí už bylo dost, právě naopak. Instagram, snapchat i Facebook ohlásili, že filtry a videa s přizpůsobitelným digitální realitou nás budou provázet i v tomto roce a to v mnohem větší míře!

3. Influenceri jako marketingový tah.

Dnes již není ničím výjimečné, že světové značky si kupují reklamní místa ve videích, nebo postech sociálních influencerů. Protože si uvědomili, že nejvíce ovlivnitelná skupina lidí jsou právě fanoušci zmíněných influencerů, letos do nich zainvestují ještě více peněz.

4. Live streaming

Videa a fotky jsou sice největším trendem, nicméně stále více a více lidí se začalo věnovat live streamingu. Sledovat jak někdo prezentuje své názory živě je mnohem více uvěřitelnější a divák tak pocit, že s vysílajícím jakési silnější spojení, jak by měl například z nahraného a sestříhaného videa. Zanedlouho si budete moci vychutnat živé videa se všemi svými oblíbenými osobnostmi nebo přáteli.

5. Online domovní párty nebudou ničím výjimečné

Pokud máte mnoho přátel, jejichž často nevidíte kvůli vzdálenosti, nebo máte spoustu online přátel, tento trend Vás jistě potěší. Facetime nabídne možnost tzv. online HouseParty, což jsou vlastně spojené hovory mezi více účastníky. Čím dál tím více lidí bude tuto možnost využívat a užívat si tak příjemné chvíle se svými přáteli online.

Rok 2018 je již v plném proudu, online média se rozrůstají a bezpochyby nemají v plánu zpomalit. Tak co, jste připravený?

Autor článku:

Peter Mihál

Ředitel

Peter je zakladatelem a ředitelem spoločnosti. Má dlouholeté zkušenosti nejen s vedením společnosti. Jeho silnou stránkou je obchod, ekonomika a marketing. Ovláda anglický a nemecký jazyk.