Zpět za dobrodružstvím!

Zverejnený

Když jsme připravovali téma dnešního blogu, tak se nám ve firmě až zatočila hlava z obrovského množství vzpomínek. Věkové rozpětí marketingového oddělení je od 30 do 40 let a to jsou ročníky, které zažili nefalšované opékání a stanovačke bez mobilů. Jednoduše, museli jsme se v přírodě spolehnout pouze na kamarády, rodinu a sami na sebe. Vnější svět přestal během pobytu v přírodě existovat. Původní idea zněla jednoduše - Zálesák. Nakonec nám z toho vyšla téma příroda a touha po výletech, jako když jsme byli děti.

Nejsem žádný zálesák, ale vyrůstal jsem v malém městě na severu, obklopeném kopci a lesy. S partou jsme chodívali na chaty, kde nebyla elektrika a na stanovačke k vodě. Jako děti nás rodiče brávali na opékání do lesa, učili nás, jak udělat oheň, rozložit stan a opékat špekáčky, které chutnaly lépe než jídlo v michelinskou restauraci. Pokud i vy máte zákazníky a obchodní partnery ve věku od 25 - 50 let, určitě je potěšíte některým z reklamních předmětů, které se sejdou během kempování, nebo během pobytu v přírodě.

 

Připravte se do přírody

Zkuste si spolu se mnou představit pobyt v přírodě. Je velké množství předmětů, které se během kempování sejdou. Základním prvkem je pořádný batoh, do kterého sbalíte komplet všechny potřebné věci. Asi tou první věcí, kterou máme na mysli při kempování je možnost udělat oheň. Jako reklamní předmět, ale také jako skvělý pomocník nejen v přírodě tak poslouží zapalovač v podobě klasického "benziňáku", ale například i multifunkční náramek, který má v sobě zabudovaný kompas, píšťalku, vlasec a křesadlo. Mimochodem, kompas snese mnoho kreativních nápadů, kde se dá uplatnit množství textů a filozofií firem. Je už jen na vás, jakou formu a slogan zvolíte. Pro inspiraci se podívejte na kompas s karabinkou, o trochu praktičtější verzi, ale i na takový stylovější kompas s krásným jménem Zikmund.

Správný zálesák má samozřejmě se sebou vždycky nožík. Praktický nožík vydrží se svým majitelem dlouhá léta a právě to z něj činí ideální reklamní předmět. Praktická více funkční rybička, stylový kapesní nožík, nebo značkový multifunkční nožík, všechny splní svou roli a jeji majitel se na nich bude moci spolehnout stejně, jako na vaši firmu.

 

Zajímavé reklamní předměty

U nás ve firmě jsme hrdí na obrovský výběr předmětů. Víme vám tím pádem pomoci s pokrytím skoro každé činnosti, při které může být použit předmět s potiskem s vaším logem. Umíte se tak dostat do pozornosti a do vzpomínek lidí pokud už máte jakoukoliv cílovou skupinu. V naší nabídce mezi těmi desítkami tisíci předmětů často nacházím produkty, o kterých jsem dosud ani netušil, že existují. Například přenosná sprcha. Je to docela šikovná věcička na kempování. Voda se v ní přirozeně zahřeje díky černému povrchu, takže pokud si ji zavěsíte na nějaký strom, umožní vám to sprchovat se v lůně přírody. Zajímavý předmět, který se hodí například firmám působícím ve zdravotnictví je láhev s oddělitelným pouzdrem na léky.


Na výletech se sejdou i jiné praktické předměty, které po potisku vaším logem budou plnit i funkci reklamních předmětů. Například multifunkční visačka na zavazadla, nepromokavý obal na batoh, dalekohled nebo trekingová hůl. Během firemních eventů v přírodě oceníte dřevěný příbor v pytlíčku a pohár se skobou ocení každý horolezec. Své logo můžete umístit i na stan, kempingové světlo, nebo skládací židli.

 

Elektronika v přírodě

Co si budeme říkat ... Dnešní doba je taková a elektroniku si se sebou bereme i do přírody. Je to otázka bezpečnosti, ale i pohodlí. Mobily spolehlivě dobije například taková solární power banka s kapacitou 8000mAh. Pokud se sebou nenosíte kytaru, tak u ohně zajistí hudbu přenosný a odolný bluetooth reproduktor. Pokud sháníte něco originální a praktické, tak bluetooth reproduktor umí být i součástí láhve na vodu. Pokud v přírodě trávíte hodně času, tak praktickým společníkem se může stát i batoh se solárním panelem. Všechno jsou to parádní technologické vychytávky, které potěší nejednoho geeka.

 

Reklamní předměty pro vaši cílovou skupinu

Demograficky nejsilnější ročníky dnes mají od 30 do 45 let. Jsou nejsilnějším ekonomickým přínosem a také tím nejaktívnějším. Většinoumají své rodiny a setkávají se s dalšími podobnými lidmi v práci, nebo v soukromém životě. Na koho byste raději cílili povědomí o vaší značce?

Autor článku:

Vladimir Kmec

Online marketing manažér

Každý týden připravuje ve spolupráci s obchodníkmi zajímavý newsletter, nahrává podcasty, píše blogy a přemýšlí nad tím, jak posunout Sketch ještě dál v online světe. Má zkušenosti s PPC, grafikou, psaním, ale i s hudbou.