Vyšívání na textil

Zverejnený

Vyšívání je technologie určená pro textilní materiály. Výšivka je realizována pomocí automatizovaných strojů. Výšivku lze aplikovat na textilní reklamní předměty jako trička, mikiny, košile, vesty, ručníky, deky, čepice a jiné. Při vyšívání používáme kvalitní nitě značky Marathon a Isacord, které si dlouhodobě drží barvu, je možné je prát i na vyšším stupni bez obavy změny odstínu, nedoporučuje se praní v prostředcích s obsahem chloru, bělidla a podobně, žehlením je nepoškodíte. Marathon nitě mají navíc převodní tabulku panthone barev. Kromě klasické výšivky umíme zajistit i 3D výšivku, mírně vystupující z povrchu.

Nášivky

Kromě výšivek dokážeme zajistit i nášivky. Logo se vyšije na podklad který se následně našije na produkt. Ty jsou určeny na produkty z látek které není možno vyšit / potlačit: úpletové čepice, šály, rukavice, hustě tkané pletené čepice a jiné.

Výšivku realizují vyšívací stroje značky Tajima, 12 hlavový (na obrázku), 4 a 1 hlavový.


Lisování textilu

Pěkně vyšitý nebo potištěný textil dokážeme slisovat do různých tvarů. Textil se za pomoci stroje zbavuje vzduchu a stlačí do požadovaného tvaru a zataví fólií. Po rozbalení stačí textil navlhčit a opět získá původní velikost. K dispozici je mnoho forem do jakých se textil slisuje, v případě potřeby je možné vyrobit i novou.


Výhody 

  • Vyšívání působí profesionálněji jako potisk.
  • Možnost vyšit jakéhokoliv tvaru loga.
  • Strojní vyšívání je trvanlivé (prakticky vydrží navždy) a nabízí vícebarevnost za stejnou cenu, cena se kalkuluje na základě počtu stehů, ne podle počtu použitých barev nití.
  • Možnost prát na vyšším stupni, bez obavy poškození výšivky.

Nevýhody 

  • Vyšší cena než u jiných technologiích potisku.
  • Nevhodná pro vyšívání tenkých látek (šátky, záclony).
  • Při menších rozměrech grafiky nelze vyšít malé detaily, velikost detailu je vždy závislá na velikosti stehu.
  • Limitovaná velikost stehu = drobné detaily musí mít alespoň 5mm.

V sekci reference na našem webu najdete zrealizované práce výšivkou.

Předtím než se začne logo nebo obrázek vyšívat na látku, je třeba upravit jej ve speciálním softwaru. Vektorové logo program překreslí na stehy. Viz video.

      

           

Autor článku:

Jaroslav Ichnacak

Obchodní ředitel

Jaro je energický a velmi pracovitý člověk s velkým srdcem. Svůj obchodný potenciál a dlouholeté zkušenosti z call centra využívá v našem tímu od roku 2017. Popři práci sa věnuje herectví a svou schopností získat si lidi ocenuje mnoho klientů. Umí se domluvit anglicky a polsky.