Jak realizujeme grafický návrh na reklamní předměty?

Zverejnený

Naší prioritou je, aby každý náš zákazník odcházel s úsměvem z kvalitně odvedené práce na reklamních předmětech a přátelským pocitem, že se mohou kdykoli zastavit i jen tak na kávu.
Nejednou jsme se setkali s tím, že představa zákazníka o tom jak by mohl být design nebo logo na reklamním předmětu, těžko vysvětlitelná. Právě proto našim klientům poskytujeme grafické náhledy, kde vidí, zda se hodí barva, technologie potisku a velikost. My reklamní předmět nafotíme a umístíme do grafického programu v přesných rozměrech 1: 1.

Potom posíláme klientovi náhled ve formátu PDF nebo JPG, spolu s údaji o rozměru a barvě loga. Po odsouhlasení klienta, posíláme tiskové podklady s náhledem tiskaři. Tiskař podle těchto podkladů přesně ví, kam a jak má umístit vybrané logo nebo text. Výsledkem je hotový potištěný předmět. V našem příkladu, zástěra pro Party Catering.

Výhody náhledu na fotky

  • Ještě před samotnou potiskem vidíte, jak bude produkt s logem vypadat. Jsou případy, kdy se na produkt dané logo barevně nebo velikostně nehodí. V tom případě doporučujeme přehodnotit danou tisk a nabídneme jiné řešení.
  • Víte přesně, co si objednáváte a jaký bude výsledek.
  • Máte v rukou argument, podle kterého se musíme i my snažit, aby byl výsledek co nejvíce shodný s náhledem.

Co potřebujeme od klienta pro vytvoření náhledu?

  • Potřebujeme, aby si klient vybral reklamní předmět v našem e-shopu.
  • Logo nebo grafický návrh ve vektorech. Pokud klient nemá grafický návrh ve vektorech, víme takový návrh zvektorizovať za poplatek. Podporovány vektorové formáty jsou ai, pdf, eps, cdr.
  • Odsouhlasenou cenovou nabídku a poslanou objednávku.

Je pro nás samozřejmostí, archivovat všechny loga a tiskové podklady, které byly použity při náhledech. V případě potřeby tak víme operativně klientovi zaslat jeho logo ve vektorech nebo v jiném požadovaném formátu.

Autor článku:

Peter Mihál

Ředitel

Peter je zakladatelem a ředitelem spoločnosti. Má dlouholeté zkušenosti nejen s vedením společnosti. Jeho silnou stránkou je obchod, ekonomika a marketing. Ovláda anglický a nemecký jazyk.