Deštníky a pláštěnky jsou praktické reklamní předměty

Zverejnený

Dnešní blog se mi nechce psát velmi prodejně. Píšu ho v době, kdy se znovu všichni zavíráme v našich bytech a domech a to je v kombinaci s blížícími se Vánocemi docela slušná příprava na depky. Rozhodl jsem se tedy dnešní téma deštníky a pláštěnky trošku odlehčit. Na úvod jsem tedy připravil gifko s kolegyní Miškou. Samozřejmě s deštníkem, který jsme potlačovali pro našeho klienta.

S Miškou jsme natočili i podcast na téma deštníky a pláštěnky.

Deštníky

Ptal jsem se kolegů a kolegyň na příhody s deštníky a pláštěnky. Jednu z kolegyň zasáhl vedlejší výboj z blesku a udělal její dírku na průhledném deštníku. To je taková docela speci historka, ale jak jsem zjistil, jednu historku máme společnou všichni. Všichni jsme jako děti skákali z postelí a válend s otevřeným deštníkem. Představovali jsme si, že jsme parašutisté, nebo jednoduše - jen kvůli té zábavě. Pokud se právě teď usmíváte, tak jste to dělali také :) Navíc, můžeme si gratulovat, že jsme skákali jen z těch postelí, protože deštník opravdu není padák. Pokud si myslíte, že nikomu nenapadlo skákat s deštníkem z okna, tak jste na omylu. Chválabohu, chlapec z této čínské zprávy to přežil (Zobrazit zprávu).

 

Nejvíc mě pobavil kolega Ľuboš, který umí s deštníkem super fintu, kterou používá jako ukázku kvality skládacího deštníku. Chytrý, že?

 

Pláštěnky

Pláštěnka v sobě neskrývá tu eleganci, kterou je obdařen deštník, ale na druhou stranu je často lepší volbou. Několik let jsem nosil v kapse se sebou pláštěnku, kterou jsem dostal na jednom hudebním festivalu. Byl potlačen logem jistého deníku. Použil jsem ho dvakrát a věřte mi, že jsem byl rád, že ho ze sebou mám. Nyní už pršipláš sebou nenosím, protože mi nikdo žádný nedaroval. Určitě bych ho jako reklamní předmět přivítal :)

 

Pláštěnka je typický reklamní předmět, ale pokud chcete obdarovat zaměstnance, nebo si to povaha jejich práce vyžaduje, zvolte větrovku či jednodušší pláštěnku. Potisk vypadá na těchto předmětech lépe a stojí to méně než byste čekali.

 

Závěr

Pokud už tedy v těchto časech musíte jít ven, vezměte si s sebou deštník nebo pláštěnka, ať nezmoknete a neprochladnete. Stejný komfort dopřejte i svým zaměstnancům, kolegům i obchodním partnerům. V této době jistě ocení, že vám záleží na jejich zdraví.

Autor článku:

Vladimir Kmec

Online marketing manažér

Každý týden připravuje ve spolupráci s obchodníkmi zajímavý newsletter, nahrává podcasty, píše blogy a přemýšlí nad tím, jak posunout Sketch ještě dál v online světe. Má zkušenosti s PPC, grafikou, psaním, ale i s hudbou.