Vše o nákupu.
Doprava a platba
Jak nakupovat
Reklamace
Ochrana osobních údajů
Proces výroby
Nejčastější otázky a odpovědi
- Kdy objednávka bude hotová, kdy budu předměty s potiskem?
- Kolik mě to bude celé stát?
- Je to vhodné do myčky?
- Mohu potlačovaný textil prát na vyšším stupni?
- Kdy mohu dostat slevu?
- Jak se tvoří cena potisku?
- Jaká je minimální výška nákupu?
- Jak realizujete potisk na předměty?
- Jak si vybrat správný předmět?
- Jak dlouho trvá dodání předmětu / jako zabezpečujete poslání předmětů?
- Můžete mi zboží poslat i do zahraničí?
- Mohu platit na fakturu?
- Mohu za zboží platit kartou?
- Pošlete mi vizualizaci / náhled na předmět?
- Co je logo v křivkách / vektorech?
- V jakých souborech mám dodat logo?
- Mám logo ze kterého nám to už tiskli, proč to nevíte / neděláte Vy?
- Nemám logo v křivkách / vektorech, co teď?
- Co jsou to panthone barvy / konkrétní čísla barev? V jakých hodnotách se určují?
Maloobchod nerealizujemE
Maloobchodní prodej nerealizujeme a proto si při objednávkách do 1.200 Kč účtujeme manipulační poplatek.
ZvýhodnĚná cena dopravy
Dopravu realizujeme pomocí kurýra. Cena dopravy se odvíjí od hmotnosti balíku. viz tabulka.
máme prO vás dÁrek
Získejte dárek ve formě poukázky do nákupního centra Palladium, Chodov nebo jiného - dle vašeho výběru a použijte ho na úhradu vašeho nákupu.
-
- Vše o nákupu.
- Nejčastější otázky a odpovědi
- Jak dlouho trvá dodání předmětu / jako zabezpečujete poslání předmětů?
Jak dlouho trvá dodání předmětu / jako zabezpečujete poslání předmětů?
Zboží posíláme zákazníkům kurýrní společností Remax, menší balíky společností GLS. Ten je doručen na druhý pracovní den. Kurýr vždy před obdržením zavolá, proto je třeba poskytnout správné telefonní číslo na osobu, která má zboží převzít.