Do sucha!

Zverejnený
Věděli jste, že...
Ručníky slouží na utírání těla? Samozřejmě, že jste to věděli, ale věděli jste, že vynález ručníku se pojí s tureckým městem Bursa, kde se začali používat v lázních někdy v průběhu sedmnáctého století? Existuje několik typů ručníků a v dnešním newslettru se zaměříme na ty klasické - textilní.
 

Ručník s výšivkou zadarmo

uterák s výšivkou zadarmo
Reklamní předměty v podobě obrandovaného ručníku se hodí nejen v hotelích a větších firmách, ale také všude tam, kde je zvýšená potřeba tohoto praktického společníka. Vyberte si některý z nabízených ručníků v počtu nejméně 50ks a získejte stylovou výšivku na ručník zadarmo. Výšivka na ručnících může mít rozměr 15 cm a barvu nití si zvolíte dle vlastních preferencí Akce na výšivku zadarmo trvá do 8. 7. 2019.

Pro více informací kontaktujte naše obchodníky. Výšivky lze aplikovat na tyto ručníky:
 
 

Sublimační ručník s potiskem v akciové ceně

Sublimačný uterák s potlačou a v akciovej cene
Neláká-li vás výšivka na ručníku, ale rádi byte měli originální ručníky, je tu pro vás možnost pořídit si ručníky, které jsou vhodné na barevný potisk. Nemusíte se bát, sublimační potisk je trvanlivý a odolný i na tak exponovaném textilu jakým je ručník.
Potisk na tento ručník je již v ceně a navíc – nyní i v akciové. Objednejte si 50 kusů a na každém kusu ručníku ušetříte až 1,90€ (původně 7,57€). Ale pozor, akce na tyto reklamní předměty trvá pouze do 16. 6. 2019!
 
 

Lisovaný ručník

Lisovaný uterák
Možná, že jste o tom ještě neslyšeli a bude se vám to zdát divné, ale v nabídce máme i lisovaný textil. To znamená, že například i takový ručník dokážeme zlisovat do požadovaného tvaru. Po rozbalení takového ručníku je potřebné namočit ho do vody a následně nechat uschnout. Ručník tak nabere standardní tvar a je připravený na běžné používání. Pro inspiraci přikládáme fotku ručníku ve tvaru srdce. O dalších možných tvarech se poraďte s našimi obchodníky
 
*ceny uvádíme bez DPH
Autor článku:

Peter Mihál

Ředitel

Peter je zakladatelem a ředitelem spoločnosti. Má dloholeté zkušenosti nejen s vedením společnosti. Jeho silnou stránkou je obchod a ekonomika, marketing. Ovláda anglický a nemecký jazyk.