Měníme předměty
na výjimečné dárky
Chci nabídku

Podcasty a videá

Nejen textem je člověk živý a proto pro vás točíme videa a podcasty. Dozvíte se v nich zajímavé informace nejen o reklamních předmětech, ale i marketingu.

Tipy na letní marketing - elektronické vychytávky a doplňky

Tipy na letní marketing - elektronické vychytávky a doplňky

| Vladimir Kmec

V tomto newsletteru jsme si pro Vás připravili výběr různých vychytávek od jednoduchých levnějších až po dražší elektronické předměty. Najdete tam nejen užitečné, ale také designové předměty. Protože video dnes hýbe světem, tak všechny funkce a výhody jsme vám shrnuli v krátkém videu ke každému předmětu.

Jaký potisk použít na trička, mikiny a polokošile?

Jaký potisk použít na trička, mikiny a polokošile?

| Vladimir Kmec

Trička, polokošile a mikiny jsou skvělým nositelem reklamy. V tomto videu vám pomůžeme zorientovat se jakou nejvhodnější technologii použít k jejich potisku.

Jakou technologii použít k potisku tašek?

Jakou technologii použít k potisku tašek?

| Vladimir Kmec

Tašky patří mezi nejčastější a nejpopulárnější reklamní předměty. V tomto videu vám pomůžeme zorientovat se jakou nejvhodnější technologii použít k potisku tašek.

Jaký potisk zvolit na skleničky a hrníčky?

Jaký potisk zvolit na skleničky a hrníčky?

| Vladimir Kmec

Hrníčky a skleničky jsou populárním reklamním a dárkovým předmětem. V tomto videu vám pomůžeme zorientovat se v tom, jaký potisk zvolit.

Jaký potisk zvolit na USB klíč?

Jaký potisk zvolit na USB klíč?

| Vladimir Kmec

Víte, jaký potisk zvolit na USB klíč? Jaké výhody a nevýhody má tamponový potisk nebo gravír? Dozvíte se ve videu, kde Vlado zpovídá Andreje.

Ukaž logo - 3. část - 6 vlastností, které by mělo splňovat každé logo

Ukaž logo - 3. část - 6 vlastností, které by mělo splňovat každé logo

| Vladimir Kmec

Logo by mělo splňovat 6 základních vlastností. Které to jsou se dozvíte v našem videu.

Ukaž logo - zlepši byznys: Rozhovor s Martinem Štefanekom z Hurricane

Ukaž logo - zlepši byznys: Rozhovor s Martinem Štefanekom z Hurricane

| Vladimir Kmec

Ve videu si povídáme s Martinem Štefanekom, majitelem firmy Hurricane, která zajišťuje technické zázemí pro různé eventy a akce.

Ukaž logo - 2. část - Logo jako základní nástroj komunikace

Ukaž logo - 2. část - Logo jako základní nástroj komunikace

| Vladimir Kmec

Proč je logo tou úplně první věcí, kterou musíte mít, pokud chcete komunikovat své produkty nebo služby? Co by mělo logo komunikovat? Viz rozhovor s Vladem a Jardou a dozvíte se více :)

Ukaž logo - 1. část - Co je logo?

Ukaž logo - 1. část - Co je logo?

| Vladimir Kmec

Chcete se dozvědět o tom, co to vlastně je to "logo"? Viz rozhovor Fera a Vlada na toto téma v našem novém seriálu o logách.