Měníme předměty
na výjimečné dárky
Chci nabídku

ukaž logo

Ukaž logo - zlepši byznys 2. část. Rozhovor se zakladatelem jedinečné Mototvshow na Slovensku!

Ukaž logo - zlepši byznys 2. část. Rozhovor se zakladatelem jedinečné Mototvshow na Slovensku!

| Vladimir Kmec

Chcete se dozvědět o tom, jak se buduje značka? Přizvali jsme si hosta, který založil značku Mototvshow, Mototv clothing a stuntridingovou akademii.

Jaký potisk použít na trička, mikiny a polokošile?

Jaký potisk použít na trička, mikiny a polokošile?

| Vladimir Kmec

Trička, polokošile a mikiny jsou skvělým nositelem reklamy. V tomto videu vám pomůžeme zorientovat se jakou nejvhodnější technologii použít k jejich potisku.

Ukaž logo - 3. část - 6 vlastností, které by mělo splňovat každé logo

Ukaž logo - 3. část - 6 vlastností, které by mělo splňovat každé logo

| Vladimir Kmec

Logo by mělo splňovat 6 základních vlastností. Které to jsou se dozvíte v našem videu.

Ukaž logo - zlepši byznys: Rozhovor s Martinem Štefanekom z Hurricane

Ukaž logo - zlepši byznys: Rozhovor s Martinem Štefanekom z Hurricane

| Vladimir Kmec

Ve videu si povídáme s Martinem Štefanekom, majitelem firmy Hurricane, která zajišťuje technické zázemí pro různé eventy a akce.

Ukaž logo - 2. část - Logo jako základní nástroj komunikace

Ukaž logo - 2. část - Logo jako základní nástroj komunikace

| Vladimir Kmec

Proč je logo tou úplně první věcí, kterou musíte mít, pokud chcete komunikovat své produkty nebo služby? Co by mělo logo komunikovat? Viz rozhovor s Vladem a Jardou a dozvíte se více :)

Logo na těch správných místech znamená vyšší zisk!

Logo na těch správných místech znamená vyšší zisk!

| Vladimir Kmec

Logo na těch správných místech znamená vyšší zisk!

Ukaž logo - 1. část - Co je logo?

Ukaž logo - 1. část - Co je logo?

| Vladimir Kmec

Chcete se dozvědět o tom, co to vlastně je to "logo"? Viz rozhovor Fera a Vlada na toto téma v našem novém seriálu o logách.

Merch - ideální místo pro vaše logo

Merch - ideální místo pro vaše logo

| Vladimir Kmec

Jak zpeněžit čas a energii, kterou jste věnovali tvorbě obsahu, který jiných vzdělává či baví? Jedním z řešení je prodej merchu.

Logo na reklamním předmětem je investice, ne výdaj

Logo na reklamním předmětem je investice, ne výdaj

| Vladimir Kmec

Ukaž své LOGO tam, kde jsou tví zákazníci!